هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(sabaya cool)كول اهلا وسهلا بكم في موقعنا افضل موقع في جنين لمحلات الصبايا . لموقع: جنين_شارع أبو بكر_دخلة بنك الاسكان_تحت مؤسسة ضراغمة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاهلا وسهلا بكم في دردشة صبايا كوول

شحبوووووووورة

4 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
عدى العمر

عدى العمر

شحبوووووووورة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 1:25 pm

بالتوفيق يا همس المشاعر بالفيزيا تبعتك وبالتوفيق لكل الاعضاء بالمنتدى
angel eyes

angel eyes

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 7:53 am

شحبورة ادعيلي الله يخليلي هالحدن ومااا ايحرمني منو أبدا أبدا أبدا
عدى العمر

عدى العمر

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 11:24 am

اللهم امين يخلي كل الناس لبعض ويخلي كل الحدنات لبعض كمان
angel eyes

angel eyes

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 12:40 pm

بئلك شو بئلك .. بدي ئلك اني بحبك .. كلمة حبيبي يا حبيبي صغيرة عليك ... صح حلوة شحبورتي ؟؟shy
عدى العمر

عدى العمر

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 11:41 am

اه والله حلوة يسلمو ايديك
angel eyes

angel eyes

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 12:10 pm

شحبورة .. دخلت المنتدى لأحكي معك بس .. انا كتير تعبانة ..
خايفة يكرهني .. مش عارفة ايش اعمل .. والله تعبانة كتير وتعبتو اكتر
عدى العمر

عدى العمر

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 10:26 am

لا انت ديري بالك على هالحدا وانشالله انو الوضع بكون تمام ولا شو رأيك لا شحبورة؟؟
angel eyes

angel eyes

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2009 10:43 am

شحبوووورة اشتئتلك كتير .. بس والله مزنووووءة بالدراسة وبالامتحانات .. وبحدنات .. بس اكيد ما في غنى عنك .. اليوم كتير كان بايخ .. تعبان من أولو .. وماكل هوا .. بس يلا هيو عدا وانشالله بكون بكرة أحسن منو ..
عدى العمر

عدى العمر

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2009 11:01 am

طيب الحمد لله منيح انو عداا
وبالتوفيق للكل بالامتحانات
ان كان انتو يا طلاب المدارس
ولا احنا طلاب الجامعاااات وااااع
angel eyes

angel eyes

مُساهمةموضوع: رد: شحبوووووووورة   شحبوووووووورة - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 8:46 am

انا رايئة اليوم ..
كان علي بكرة امتحان كيميا وتأجل الحمدلله ...
رايئة بس زهئااااانة Sad ... تعي نتسلى سوااا شحبووورة ...
أغنيلك ؟؟shy
احم احم

ايه سكتي ليه بتخبي عن ئلبي ايه .. حضني بينده عليكي وانتي بعيدة عليه .. مين غيري مين يفهم بنظرة عين .. ايه اللي شاغل بالك ده احنا عشرة سنين .. صعبانة عليا وانا شايفك وانا شايفك ئدامي وعارفك بتداري عني اللي فئلبك بتداري وانا حاسس بيكي .. أنا عايش في الدنيا عشانك والدنيا ايه جنب حنانك يبكي الئلب ليالي بدالك ولا اشوف الدمعة في عينيكي ..

ايه يا حبيبتي ايه عايزاني ائولك ايه دنا ئلبي شاف معاكي كل اللي حلمت بيه .. ليه بتبكي ليه فيه ايه تبكي عليه وانتي في حضني ومعايا عايزين من الدنيا ايه ... صعبانة عليا وانا شايفك وانا شايفك ئدامي وعارفك بتداري عني اللي فئلبك بتداري وانا حاسس بيكي .. أنا عايش في الدنيا عشانك والدنيا ايه جنب حنانك يبكي الئلب ليالي بدالك ولا اشوف الدمعة في عينيكي ..

شحبوووووووورة
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2